tencerede havuçlu çalı fasulyesi


Tencerede zeytinyağlı, havuçlu çalı fasulyesi yemeğini çiğden yaptım. Fasulyeyi ayıkladım, yıkadım. Uzunlamasına ikiye böldüm ve uygun irilikte doğradım. Havucu kazıdım ve rendenin iri gözünde rendeledim. Soğanı yemeklik doğradım, domatesi rendeledim.

tencerede zeytinyağlı havuçlu çalı fasulyesi malzemesi
  1. yarım kilo çalı fasulyesi
  2. bir orta boy havuç
  3. 6 kaşık zeytinyağı
  4. bir kuru soğan
  5. bir iri sivri domates
  6. bir çay kaşığı domates salçası
  7. bir su bardağı sıcak su
  8. bir tatlı kaşığı tuz

Tencerede havuçlu çalı fasulyesi nasıl pişer?
Hazırladığım bütün malzemeyi (su ve zeytinyağı hariç) tencerenin içinde karıştırdıktan sonra, tencerenin tabanına bastırarak yaydım. Üzerine bir su bardağı sıcak su (200 ml.) ve altı yemek kaşığı zeytinyağı gezdirdim. Tencereyi bir defa fokur fokur kaynattıktan sonra, ocağı tamamen kıstım. Tencere kapalı olarak yemeği 1.5 saatte pişirdim. Afiyet olsun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 kişilik pirinç pilavı

erişte nasıl pişirilir

tavuk eti nasıl marine edilir

tavada somon nasıl yapılır