soğanlı yumurta salatası


Yeşil soğanlı, kuru soğanlı, marullu, patatesli, yoğurtu yumurta salatası; haşlanmış katı yumurta ile yapılan salata çeşitleridir. Yumurta katı kıvamda haşlanır ve soğutulur. Soğuyan katı yumurta arzu edildiği gibi doğranır. Üzerine istenilen şekilde doğranan soğan, maydanoz, dereotu ilave edilir. Peşinden karabiber, pul veya toz biber, tuz ilave edilir. Hazırlanan yumurta salatası güzelce karıştırılır ve sofraya konur.

Yeşil soğanlı yumurta salatasını nasıl yaptım: İki tane yumurtayı katı kıvamda haşladım. Haşladığım yumurtayı kendi haline bıraktım ve soğumasını bekledim. Soğuyan yumurtayı rendenin iri gözünde rendeledim. Yumurtayı rendelerken, rendeleme işlemine sivri tarafından başlarsanız, rende boyları kısa olur. Üzerine yeşil soğan, maydanoz doğradım; tuz, karabiber ve pul biber serptim, karıştırdım

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 kişilik pirinç pilavı

erişte nasıl pişirilir

tavuk eti nasıl marine edilir

tavada somon nasıl yapılır