tavada parmak sucuklu biberli domatesli yumurta tarifi


Tavada parmak sucuklu biberli domatesli yumurta tarifi: Domatesli sucuklu yumurta kolay yapılan yemeklerden biridir. Her yemek yapımında olduğu gibi, bir iki ayrıntısıda vardır. Örneğin; domateslerin olgun olması yemeğin lezzeti açısından birinci önceli alır. Domatesin olgun olması, domatesin salça yapılacak yumuşaklıkta olması anlamına gelmez. Domates tam kızarmış olması, içerisinde yeşillik ve beyazlık bulunmaması gerekir. Özellikle çekirdek yuvasında bulunan yeşillik yemeği ekşi yapar. Beyazlık ise, domatesin gerçek tadını vermez.

Domatesli sucuklu yumurta nasıl yapılır? Sivri biberi, domatesi yemeklik doğradım ve zeytinyağı içinde sırayla kavurdum. Üzerine yarım çay bardağı sıcak su, doğradığım parmak sucuğu, karabiber, pul biber ve tuzu ilave ettim. Tavanın kapağını kapattım, ağır ateşte suyunu çekinceye kadar pişirdim. Ardından iki yumartayı kırdım, üzerine hafif tuz serptim ve beyazları pişinceye kadar pişirdim. Domatesli yumurtaya sivri biber konulmasa da olur. Acıyı seviyorsanız eğer, koyun gitsin.

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 kişilik pirinç pilavı

erişte nasıl pişirilir

tavuk eti nasıl marine edilir

tavada somon nasıl yapılır