domatesli sucuklu menemen tarifi


Sucuklu menemen tarifi, nasıl yapılır? Sucuklu menemen'in normal menemenden farkı, menemen yapımında içerisine sucuk doğranmasıdır. Sucuklu menemen yapımı, tereyağı veya yemeklik yağ içinde önce sucuğun kavrulması ile başlar. Ardından, menemen yapımında kullanılacak diğer malzemelerin ilavesiyle devam eder. Çoğu insan, sucuklu menemen yaparken içerisine soğan koymaz. Bazıları ise; menemeni soğanlı, sucuklu yapar ve yer. Bu seçim tamamen damak zevkiyle ilgili bir konu, insanlar menemeni nasıl seviyorlarsa öyle yaparlar.

Sucuklu menemeni nasıl yaptım: İki olgun iri domatesi rendeledim. 50 gr. baharatlı sucuğu doğradım. Biri acı, diğeri tatlı İki sivri biberi kuşbaşı doğradım. Üç yemek kaşığı zeytinyağı içinde önce sucuğu ve ardından birberleri kavurdum. Peşinden domatesi, yeter miktarda tuzu ilave etim ve domates suyunu çekince üzerine iki tane yumurta kırdım. Yumurta sarılarının üzerine birer kaşık sıcak su döktüm ve tavanın kapağını kapattım. Ağır ateşte yumurta beyazları pişince ocaktan aldım ve sofraya koydum.

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 kişilik pirinç pilavı

erişte nasıl pişirilir

tavuk eti nasıl marine edilir

tavada somon nasıl yapılır